ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΧΟΡΤΙΑΤΗ

Αίθουσα Λίτσα Φωκίδη Ι

Υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Κωνσταντίνου Αν. Τασούλα.

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025

11:00 - 15:00

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΗΣ

Ο ΧΩΡΟΣ

Αίθουσα Λίτσα Φωκίδη Ι

ΕΚΘΕΜΑΤΑ

ΙΜΕΤ

  • Αυτόνομο Όχημα Επιπέδου 4

    Το αυτόνομο όχημα του ΙΜΕΤ αποτελεί προηγμένη ερευνητική πλατφόρμα για συστήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης. Ενσωματώνει τεχνολογίες αισθητήρων και αντίληψης που επιτρέπουν την ασφαλή πλοήγηση σε πραγματικές συνθήκες και υποστηρίζει πιλοτικές εφαρμογές σε ευρωπαϊκά έργα. Στόχος του είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση λύσεων που προωθούν την έξυπνη και βιώσιμη κινητικότητα.

  • Διαδραστική διαχείριση οδικής κυκλοφορίας

    Το ΙΜΕΤ αναπτύσσει συστήματα δυναμικής διαχείρισης κυκλοφορίας που βασίζονται σε δεδομένα πραγματικού χρόνου και προηγμένες τεχνολογίες. Οι λύσεις αυτές επιτρέπουν την πρόβλεψη και βελτιστοποίηση της ροής οχημάτων, συμβάλλοντας στη μείωση της συμφόρησης και στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Αποτελούν βασικό εργαλείο για τον σχεδιασμό και τη λειτουργία έξυπνων πόλεων.

  • O Κύων - To Σκυλί Ρομπότ

    Ο «Κύων» είναι τετράποδο ρομποτικό σύστημα του ΙΜΕΤ, σχεδιασμένο για έρευνα στη ρομποτική κινητικότητα και στην πλοήγηση σε σύνθετα περιβάλλοντα. Διαθέτει προηγμένους αισθητήρες και δυνατότητες αυτοματοποιημένης κίνησης, καθιστώντας τον κατάλληλο για δοκιμές σε επιθεωρήσεις, υποδομές και ειδικές εφαρμογές. Αποτελεί σύγχρονη πλατφόρμα μελέτης τεχνολογιών ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης.

  • Αυτόνομο πατίνι για ευέλικτη μικροκινητικότητα

ΙΠΤΗΛ

  • ΟZZIE Rover

    Οι επισκέπτες έρχονται σε επαφή με το ρομπότ OZZIE Rover, το οποίο κατασκευάζεται στη Θεσσαλονίκη και μπορεί να εκτελεί αποστολές μεταφοράς και επιτήρησης σε εξωτερικούς χώρους και δύσβατα εδάφη. Μπορεί να κινείται αυτόνομα αλλά και με τηλεχειρισμό, και να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε καλλιέργειες, εργοστάσια, αποθήκες, καθώς και σε πολλούς άλλους χώρους και εφαρμογές.

  • Συνομιλήστε με τον Σωκράτη

    Μία εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης εμπνευσμένη από την αρχαία ελληνική φιλοσοφία. Αποτέλεσμά της; Ο πιο γνωστός αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος: Ο Σωκράτης! Ελάτε να γνωρίσουμε μαζί το τρισδιάστατο ψηφιακό avatar του Αθηναίου φιλόσοφου, να συνομιλήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις, με τον αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο.

  • ΧΡΩΜΑΤΑ: Έθιμα και Δρώμενα σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας

    Εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας υλοποιημένες από τα εργαλεία και τις υπηρεσίες που παρέχονται από την πλατφόρμα ΧΡΩΜΑΤΑ, με σκοπό την εγκατάστασή τους σε εκθεσιακούς χώρους για την διαφύλαξη και προβολή της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς σε σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Οι επισκέπτες θα έχουν την δυνατότητα να εμβυθιστούν/ περιηγηθούν στις εικονικές εκθέσεις που αφορούν τα δρώμενα των Κωδωνοφόρων, των Αναστενάρηδων και τα έθιμα του Θρακιώτικου Γάμου.

  • Επίλυση Εγκλημάτων με Εικονική Πραγματικότητα

    Μέσω εικονικής πραγματικότητας, οι επισκέπτες θα μάθουν να διαβάζουν πίσω από τις εικόνες, να ανιχνεύουν στοιχεία και να αναλύουν σκηνές εγκλήματος.

  • XpRience_Thess: Εναλλακτική Περιήγηση στη Θεσσαλονίκη μέσα από το πρίσμα της Εκτεταμένης Πραγματικότητας για την ανάπτυξη Πολιτιστικού Τουρισμού

    Το XpRience Thess αφορά σε ξεναγήσεις τουριστών σε 10 ή περισσότερα σημεία ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, εντός της πόλης, με την χρήση συσκευών Εικονικής ή Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR/VR) με 3D γραφικά, videos, καθώς και αφηγήσεις με ψηφιακό υλικό.

  • Reschool – Παίζοντας με την ενέργεια / Ενεργειακές Κοινότητες μέσω Παιχνιδιού

    Οι επισκέπτες μαθαίνουν μέσω παιχνιδιού, για τις καθαρές μορφές ενέργειας και πως η συνεργασία με ενεργειακές κοινότητες μπορεί να οδηγήσει σε ένα καλύτερο αύριο. Τα παιδιά θα γνωρίσουν καθαρές μορφές ενέργειας, θα ανακαλύψουν πώς μπορούμε να συνεργαστούμε για ένα βιώσιμο μέλλον και όλα αυτά παίζοντας! Ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι τύπου “υπερατού”, σχεδιασμένο ειδικά για μικρούς ερευνητές, μετατρέπει τη γνώση σε διασκέδαση.

  • Drone καταγραφής ενεργειακής κατάστασης κτιρίων

ΙΔΕΠ

  • Συστήμα επαναχρησιμοποίησης αστικών λυμάτων APOC

ΙΝΕΒ

  • Μαθαίνουμε το ανθρώπινο σώμα

    Τα παιδιά πρέπει να βρουν τα ανθρώπινα μέρη και να τα τοποθετήσουν στο σωστό σημείο το ανθρώπινο σώμα.

  • Στο Κεφάλι μου... Βιολογία!

    Το γνωστό παιδικό παιχνίδι, με επίκεντρο την Βιολογία!

  • Τροποποιώντας το DNA

  • Ανακαλύπτουμε το DNA και τα μυστικά του

    Πείραμα για παιδιά που μπορεί να επαναληφθεί περισσότερες από μία φορές

  • Τα μικροφύκη στην ζωή μας

    Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν μικροφύκη σε υγρές καλλιέργειες, ή φλάσκες όπως λέγονται, καθώς και προϊόντα διατροφής, στα οποία συναντάμε μικροφύκη. Από το έκθεμα δεν θα λείψει το μικροσκόπιο, με τη βοήθεια του οποίου οι μικροί μας φίλοι θα μπορέσουν να παρατηρήσουν τα μικροφύκη.

ΙΒΟ

  • Drone και τρακτερ ρομπότ που χρησιμοποιούνται στην Γεωργία Ακριβείας